tirsdag 6. september 2011

Tutta og Kenneth






6 kommentarer:

  1. Hei.

    Flotte bryllupsbilder...

    Likte skikkelig godt nummer tre. Flotte farger og en god stemning/spenning i bildet :-)

    SvarSlett
  2. Jeg bestiller umiddelbart en fotograferig av deg Else Marie - disse bildene er nydelig utført

    SvarSlett
  3. Takk min kjære kusine, dine bilder vil være fantastiske minner om en aldeles nydelig og perfekt dag! Herregud så fine vi var, eventuelt så fin du gjorde oss;)

    SvarSlett
  4. En nydelig bryllupsserie! Flott fotografert og redigert.

    SvarSlett
  5. Hei
    Jeg er nyblogger og kom inn via andre blogger til sida di. Liker bildene dine, spesielt de "tette" portrettene. Synes det er fint å ikke ha med for mye rundt enkelte ganger. Jeg legger deg til i bloggenlisten min så jeg kan følge deg videre.

    klem fra monica

    SvarSlett
  6. Kjære Else Marie, nr. 2 er et av de flotteste fotografiene jeg har sett EVER! Vidundelige bilder, gleder meg til resten! Mange gode hilsner til deg & de andre, klem:-)

    SvarSlett